Bättre!

Idag va Diva bättre. Hon haltar inte och är inte lika varm. Skönt!

Ringde ATG som tyckte ja skulle avvakta. blev hon halt och svullen skulle jag åka in. Tur att ATG bara ligger 10 min hemmifrån. Hovis skulle höra av sig så snart han hade möjlighet. Har försökt leta på skon men hagen är ju så stor att de är omöjligt... I alla fall har hon och Flårran fått flyttat till en "bättre" hage. En som inte är så lerig och hal nu när hon inte har sko eller brodd. Speciellt när de ska komma en ny häst idag vill jag INTE att hon släpps ihop så gammelstona få gå tillsammans.

Har alltid lite ont i magen när man ska släppa ihop nya hästar.. Man vet aldrig vad som händer. Men nu känns de okej när dom har en egen hage.

Lovade att ta nya kort men kameran har inte varit laddad men ska göra ett nytt försök idag!
 


För er som är i krokarna kring Gnesta (Sthlm) kan jag rekomendera den lilla och mysiga affären
Usta stall och foder

Kunniga på foder och AME produkter. Härliga människor jobbar där!


Kommentarer
Postat av: Madicken

Vad kul att du gillar butiken! :D

Det är jag som byggt upp deras hemsida och är dotter till ena ägaren av företaget, kul att se lite reklam om butiken!

Kram

2009-10-27 @ 22:57:13
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej Linda!

Diva är rätt ömfotad om hon går barfota, så det kan nog vara för att hon trampat av skon, hoppas jag:)

2009-11-02 @ 02:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0