Hästmassör!

Diva sköte sig som en ängel idag. Lastade själv och hon stog så fint. Va de är härligt med en lättlastad häst! Guldvärt!

Tömköringen gick bra. Dock kommer jag inte träna för henne igen. Hon var för hård, opedagogisk och kemin mellan oss stämde inte alls. Men så är det. Jag är mer försiktig och hyffsad lugn medens hon var för hård helt enkelt för min "linje".

Diva gjorde sitt bästa och jag är så stolt över henne! Nu ska vi trimma hemma istället och ta de lugnt.

Jag har bsetämmt mej för nått spännande! Imån åker jag och går intro samt steg 1 i axelson animal massage school! 

Ska börja utbilda mej till hästmassör! Blev så inspirerad och kände att syssla med hästmassage skule vara ett skönt avbrott i arbetet som sjuksköterska.
Diva kommer nog va trött på mitt knådande och att agera försökskanin! :-)
Blir där i 6 dagar så mamma och Fia får se till Diva och stallt. Hon kommer dock inte ridas så mycket den veckan men de kan hon gått ha. Hon har jobbar fick nu senaste tiden. Hon kan behöva lite skön vila. 

Jag kommer återkomma med bilder från utbildningen framöver!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0