Mycket har hänt

Roliga nyheter!
Vi ska flytta! Vi har köpt ett hus, inte bara ett hus utan en gård! Med 5 boxar, lite mark garage, loge, lillstuga och lite annat! Är lite ruckligt men med kärlek tålamod (och lite pengar) kan de bli toppen!
Diva ska med andra ord flytta snart. Men inte förens efter sommaren, jag vill att hon ska gå med kompisarna på grönbete ett tag till. Ska antagligen köra dit henne på sommrarna (gården ligger inte så långt ifrån där hon står nu 15 min kanske)  eftersom de inte finns hagar för sommarbete och jag tycker de hör sommaren till att hästarna får lite paus och får äta sig lite tjocka :-)

För övrigt går Diva bra. Vi rider och tränar. Nu har de dock blivit lite dåligt med det eftersom jag även jobbar.
Har börat mitt semestervik på Akuten nu. De är spännande och svårt! 

Mer bilder och info kommer när kameran fungerar.  

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul med eget hus! :) Grattis till jobb, kul med akuten:)! pussa på diva från mej!

kram frida

2010-06-08 @ 18:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0