Ponny Linda!

Har man en förkärlek till glitter och rosa samt har en häst som heter Diva blir man SÅ sugen på allt kul som finns på marknden!
Har förtått att Eskadron nici Scampoo ska dofta underbart sånu när solen börjar värma mer är de dax för ett vårbad av Diva och då tror jag jordgubbslukt hade passat bra!
Lite hovglitter på det är pricken över i :-)
Stackars Marika i stallet kommer kräkas på mej om jag köper hovbalsam med jordgubbs lukt och glitter!

Sen våre ett nytt pannband inte helt fel! Har spanat på ett med pärlor till kandart men först måste jag veta om vi kan/ska rida på det samt om sadel nu ligger så bra som jag tror. Vore trist att köpa allt i ljusbrunt Är ju inte så lättmatchat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0