Välkommen till Divas blogg!

Hej!

Denna blogg är startad för er som är nyfikna på Diva och hennes liv i Borlänge. Våra dagar, händelser och äventyr.
 Även lite andra stallrelaterade händelser och liknande kan dyka upp. Vi får se vad vi kan hitta på!

Men framför allt är den startad för snälla Frida Clarberg som lät mej köpa detta underbara sto av henne.
Lite då och då kommer jag uppdatera bloggen med text och bild för att ni (familjen Clarberg) ska känna att hon inte "försvinner ur era liv". Hoppas ni gillar de och tack än en gång för att jag fick möjligheten att köpa fina Diva av er!




Lastbilen Diva åkte med. Jätte trevlig chaffis som tog väl hans om hästarna.
Skönt! Men tog lång tid för Diva att komma fram. 03.00 klev hon av lastbilen lika pigg och glad gör det.
Gick fint av lastbilen. Duktig tjej!


Syster Maria var med på natten och tog emot när Diva kom. Tack syster! Du är en ängel.
Diva var nog lite trött efter resan men efter en promenad för att sträcka lite på kroppen fick hon fint in i stallet och hälsade på sina nya vänner.


Diva såg mycket nöjd ut över högen med hö och krubban med lite betfor när hon kom in.
Hon va säkert hungrig!

Mumms!




Divas första dag i STORA sommarhagen. Tror hon tyckte de va toppen!






Inspekterar vindskyddet. "-Hmm... Kan duga."  kanske Diva tänker? ;-)



Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken fin blogg=)! Hon ser ut att vara nöjd!

2009-08-13 @ 22:07:12
Postat av: Lotta

Tack för omtanken! Det känns att Diva har kommit till rätt person. Jag saknar henne men ser att hon har det bra. Det blir roligt att följa henne och era äventyr tillsammans.

2009-08-13 @ 22:22:50
Postat av: Anna

Fin hon är!! Antar att du vandrar på moln nu!! :)

Får mig att tänka på "min" Rulle...... (var medryttare på honom en tid)

Lycka till med Diva! Kraam!

2009-08-13 @ 22:50:34
URL: http://annawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0