Härligt!

Diva är okej igen. Varken svullen, varm eller halt. Hovslagaren menade på att hon är väldigt öm nu när hon gått med sula och värmen berode på det. Han jobbar ju även på ATG med problem fötter så han borde ju veta. Dock tyckte han att vi skulle ta de easy någon dag till. Helt okej eftersom jag har tenta imån och 30 års fest på lördag.

Massagen går bra. Har gjort 5 av mina 25 praktiktimmar. Diva får sig lite då och då. Kan dock inte räkna in dessa i timmarna då de måste vara 20-25 olika hästar och sin egen får man bara ha med 1 gång.

Har en ponny med ryggbesvär som ska vara mitt "uppföljnings projekt". Ska bli kul att se om massagen och punktbehandlingarna har effekt. Ska återkomma med rapport. :-)

Har lovat lite nya bilder och bilder är tagna dock har jag lämnat kabeln mellan kamerna och datorn i Stockholm så ni får hålla tillgodo med lite gamla bilder på gården där Diva bor tills kabeln kommer tillrätta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0