Önskan

från Frida om fler bilder och visst kan vi fixa det! :-)
Ska ta några nya kort i veckan. Håll utkik!

Finns många fina hingstar att välja på. Funderade på Camaro M  men efter noga övervägande och rådfrågning så avstår jag. Han ska visst ge ett sjuhelvetes temperament.

Efter kvaliteen nu i september frågade jag domaren om tips och hon rekomenderade någon av Contenders avkomma så har spanat och hittat en jag gillar. Verkar passa i storlek, temp, gångarter och hopp.

Corland 1113 är jag nyfiken på! "En mycket ridbar Contender son med Landgraf I möderne, som kombinerar utmärkt hoppförmåga med goda grundgångarter. Bör kunna användas till de flesta typer av inte alltför korta ston för produktion av hopphästar. Carland 1113 bör vara särskilt användbar när man även vill förbättra rörelseförmågan. "

Visserligen finns han bara i begränsat antal doser så vi får se om man får loss en nästa säsong. Ska höra av mej till asvh och få råd. Samt Flyinge hade en sådan tjänst har jag för mej?
Vi får se! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0