Ridtur!

Igår var jag till gamlastallet och red mammas Hedda på banan.
Vilken %/!*?#¤%¤#"%&/=)!! häst!!!!!
Usch och fy... Synd att hon är så otroligt fantastisk i hantering och stallet att man har svårt att sälja henne. Hon är verkligen världens härligaste på alla sätt!
Men i ridningen..... Jisses.....
Nej de är de MYCKET jobb som krävs... 1 år på tillridning är nog inte ens tillräckligt..

Idag ska hon träna och jag ska ridafram henne. Hon släppte inte förens efter 40 min! Jisses... efter ett sådant grispass saknar jag verkligen min pärla..

Men idag har vi promenerat i nya skona och i em ska vi rida ut en sväng. Skönt!

Kommentarer
Postat av: warnmark -presspass på GHS 2010-2011 -Vinn benlindor från JW

Sv; Haha ja det är lite lyx :). Har väl fördelen att jag slipper de kostnaderna då jag bor hemma :)

2011-02-23 @ 19:49:48
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: warnmark -presspass på GHS 2010-2011 -Vinn benlindor från JW

Sv; Tack :D

2011-02-23 @ 19:54:55
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0