Positiva besked!

 Besöker idag gick super. Diva var ohalt i båda varv före och efter böjprov. Dom på brunmåla är verkligen toppen!
Nu ska vi öka våda 30 min pass till 40min v.1, 50min v.2 och 1 tim v.3 och av dessa min ska ½ vara joggtrav. Är hon lika fäsch vid återbesöke är de dax att börja jobba igen. Blir mycket cavaletti och gymnastik samt ut i skog och mark.
Blir bra de här!

Men vå väg hem från återbesöket blev ja så trött på alla omständigheter som är runt de här med att tranpsortera. Vi har alltid haft ett släp på gården som man fått hyra för en billig peng men nu när vi flyttat ar man inte tillgång till det längre så när jag kom hem kollade jag och pappa på nätet och hittade ett SUPERFINT Kylinge Orion! Mjukmellanvägg. fina däck och i övrigt jätte bra skick. Prutade och fick det till ett fantastiskt bra pris!

Så som grädde på moset i dag är man numera en stolt ägare av ett EGET släp! Lycka! 

 


Diva innan vet. besöket


Mitt släp!


Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt att hon var OK :) ser fram emot att följa er tävlingskarriär på dressyrbanan :)

2011-03-08 @ 22:00:18
Postat av: Elin

grattis vad kul! :) skönt att ha eget även om du rider till lisselhaga :)

2011-03-15 @ 17:12:49
URL: http://stallvran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0